Nokin Nokin
710
BLOG

Wstrząs POlityczny

Nokin Nokin Polityka Obserwuj notkę 8

 

Przez ostatnie kilka dni z niesmakiem  i niechęcią przyglądam się wydarzeniom z kraju,   od jakiegoś czasu nie oglądam już telewizji, ale również Internet zaczyna mnie odpychać. Od czasów wyborów jedyne, o czym słyszę to coraz większy ogrom zniszczenia tego kraju, ustawy refundacyjne, emerytury, Euro2012 i wszystko, co z nim związane, ACTA a teraz fala protestów w kraju i oburzenie ludzi. Dzisiaj protestowali kierowcy, wczoraj warszawiacy przeciw ACTA, słyszałem coś o mundurówce, która też gdzieś protestowała, czekamy tylko na emerytów i rencistów. Nie mam zamiaru opisywać tutaj mojej opinii na temat skuteczności tych protestów czy słuszności idei, mam zamiar napisać o tym, co myślę czytając o tym wszystkim "Sami sobie ten los zgotowaliśmy" i to nie w poprzednich wyborach, ale już po '89. Nie wypędziliśmy do końca komuny z naszego kraju, pozwoliliśmy im zając wysokie stanowiska, pozwoliliśmy Michnikom, Owsiakom i innym na robienie ludziom starym i młodym sieczki z mózgu. Ja nie żyję tak długo by móc czuć się za to winnym, nie czuję się winnym za to, co się dzieje w kraju teraz, gdyż swoje poglądy o tym, co się stanie, jeśli Platforma wygra głosiłem od dawna a ludzie, którzy w tedy się śmiali nie chcą już rozmawiać, chodzą na protesty i krzyczą, że rząd jest zły, ale dalej nie wiedzieliby, na kogo głosować gdyby przyszły wybory. Obudzone lemingi tłoczą się wykrzykując, jak to rząd mógł zrobić takie coś, ale gdy inni ich ostrzegali pluli na nich twierdząc, że to kretyni. Teraz moje drogie Lemingi idzie sobie same na protesty, same naprawiajcie to, do czego doprowadziliście, przecież i tak jak obalicie rząd zagłosujecie na Palikota, człowieka, który za pieniądze potrafi być prawicowy lub lewicowy do wyboru, pełen uniwersał, i ja mam o to walczyć? Nie, nie będę. Inną kwestią jest to, że fałszowanie wyborów było, nie wiadomo, w jakiej skali, ale podejrzewam, że w ogromnej. Ludzie ograniczeni o zaspawanych mózgach słysząc o czymś takim burzą się, ale jak to możliwe? - Pytają. Gdy opowie się o posłance Pis'u która przed sądem udowodniła oszustwo na 16 głosów i o Korwinie Mikke, który zgłosił do prokuratury wniosek, to mówią "ale ty to rozciągasz na dużą skalę, to tylko 2 przypadki". Właśnie o te pojedyncze przypadki chodzi, nie wiadomo ile tego było, ale nawet jeden znaleziony taki przypadek powinien unieważnić wybory, to nie jest Rosja! Chociaż… coraz bardziej przypomina. Bojówki zakłócające święta narodowe, policjanci grożący użyciem ostrej amunicji na protestach, "wypadek" samolotu z najważniejszymi osobami w kraju, propaganda w mediach. Tak, to zaczyna wyglądać jak Rosja, na dodatek mamy czerwone świnie w mediach, w rządzie, wszystko się zgadza, tylko język do poprawki, ale i to się zrobi. Czuję złość, kiedy pomyślę o tych wszystkich ludziach, którzy na własne życzenie byli kretynami, nie chcieli wiedzieć a teraz "walczą o zmiany". Ja już długo walczyłem, czas pokazał, że miałem rację, teraz wasza kolej drogie Lemingi, idźcie, walczcie, zmieniajcie to co stworzyliście i poznajcie  ten wysiłek, który trzeba włożyć by coś zdziałać.

Nokin
O mnie Nokin

Jestem osobą sprzeciwiającą się postępującemu konformizmowi, obłudzie panującej w mediach i jawnej manipulacji. Najprościej można określić mnie konserwatystą lecz nie zamykam się przed nowymi propozycjami.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka